tisdag 7 januari 2014

Bröllopstårta x2

Jag visade bilder för ett tag sedan på rosblad jag höll på att kandera till en bröllopstårta och cupcakes. Men jag la aldrig upp sluresultatet så här kommer det. Vaniljbotten med hallonfyllning och vit chokladfrosting.

Nu håller jag på att planera en våningstårta för 65 personer. Det blir troligtvis fyra våningar och brudparet önskar sig olika smaker. Brudgummen vill ha massor av vit choklad och björnbär och bruden vill ha lite vit choklad, vanlig choklad, citron och kokos. Så de får som de önskar :)
Jag har börjat med dekorationen som kommer att vara tulpaner och snöstjärnor. I vanlig ordning är jag nervös att de inte ska gilla den.

10 dagar efter bröllopstårtan fyller Freja 7 år så då ska det stå en tårta med tema Monster high på bordet, där ska jag leka med färger, mönster och söta döskallar så det ska bli kul :)

Inga kommentarer: