tisdag 7 januari 2014

Blandad kompott

Nu var det så där superlänge sen igen som jag bloggade, vet inte vad jag ska skylla på riktigt heller... Grus i ögonen? Ärta i näsan? Tappat en tå? Tur jag inte har bloggandet som levebröd då skulle jag vart fattig som en kyrkråtta. (Varför säger man så?)
Jaja, jag har lämnat Frejis på fritids och passar väl på å blogga dårå. Vaknade imorse av att hon vrålade "mamma, jag skulle ju gå på dagis hela dan idag, vi skulle klivit upp jättetidigt!" Å sen somnade vi om :) Men har hon kommit iväg iallafall.

I höstas fyllde mamma 55 och pappa 60 år så då firade vi med att låta dem bjuda oss (hihi) på en utomlandsresa :) Det bar iväg en vecka till Turkiet. 15 personer är vi i våran lilla familj :) hur härligt som helst va det! Tack mamma å pappa för det <3





Halloween har ju passerat också. Jag ÄLSKAR att fixa med fester så klart det bidde en halloweenfest för Freja och 10 kompisar. Det bjöds på läskig mat (som barnen nästan inte vågade äta), jag berättade en spökhistoria så en del av barnen inte kunde sova sen (hihi, sorry föräldrar) och grannen hade klätt ut sig till ett grönt monster så barnen skrek å skrek å s k r e k när han kom.
Så här snygga var vi
Fingerkorv :)
Längtar redan till nästa halloweenpartaj :)

Inga kommentarer: