måndag 1 juli 2013

Nu åker fjärilarna upp.

Nu påbörjar vi tapetseringen av Frejas rum, äntligen!! Var på XL bygg/Fresks och beställde tapeter vilket skulle ta 3 dagar.  10 dagar tog det :/ När jag sen betalde gick det på 800 kr mer än beräknat vilket jag ifrågasatte, men tjejen i kassan hade lagt på moms sa hon och det var helt riktigt (enligt henne alltså) efter ett samtal med pappa som sa att de inte kunde lägga på moms i efterhand till privatpersoner så ringde jag Fresks och mycket riktigt, de hade tagit priset inkl moms PLUS lagt till moms igen! Inte är de särskilt serviceminded heller, kändes som om jag var mest till besvär när jag var dit. Så nästa gång handlar jag i Brunflo på Colorama.

Men jag tror det blir fint iallafall :)
Tapeten kommer från Caselio och kollektionen Girls only.

Inga kommentarer: